Ką daryti, jei neveikia internetas?

Jei interneto paslauga pas jus neveikia, atlikite žemiau pateiktus žingsnius, padėsiančius nustatyti gedimo priežastį:

1 žingsnis. Galinės įrangos pakartotinė leistis.

Tai pirmas rekomenduojamas žingsnis gedimo atveju. Atlikite pakartotinę turimos prisijungimo prie interneto galinės įrangos, pvz. maršrutizatoriaus, tinklo skirstytuvo perkrovimą. Išjunkite įrangą iš elektros, palaukite 10 sekundžių ir vėl įjunkite.

2 žingsnis. Patikrinkite, kaip sujungti laidai:

  • patikrinkite, ar tinklo kabelis įjungtas į kompiuterį bei į tinklo rozetę.Tinklo kabelis gali jungtis ir kompiuterio gale. Tai priklauso nuo kompiuterio modelio,
  • Kaip tinklo kabelis yra įjungtas į stacionarų kompiuterį. Tinklo kabelis gali jungtis ir kitose procesoriaus vietose. Tai priklauso nuo kompiuterio modelio,
  • patikrinkite, ar įjungtas maršrutizatorius į maitinimo lizdą ir ar jis teisingai sujungtas su kompiuteriu,
  • taip pat patikrinkite, ar nėra pažeistas tinklo kabelis.

3 žingsnis. Patikrinkite, ar visuose kompiuteriuose neveikia interneto ryšys.

Jei problema yra tik viename kompiuteryje, tuomet gedimo priežastis yra jūsų vietiniame tinkle arba kompiuteryje. Tokiu atveju „Socius“ pagalbos tarnyba galės pasiūlyti mokamas specialisto iškvietimo paslaugas.

 

4 žingsnis. Patikrinkite tinklinius parametrus.

Jei interneto ryšio vis dar nėra, patikrinkite savo kompiuterio IP adresą (žemiau pateikti pavyzdžiai Windows 7 operacinėje sistemoje):

  • kompiuterio ekrane paspauskite „START“ mygtuką,
  • pasirinkite programą „RUN“,
  • atsidariusiame lange įrašykite žodį „cmd“ ir spauskite „OK“,
  • atsidariusiame lange įrašykite „ipconfig /all“,
  • bus pateikti rezultatai:
    • eilutėje IPv4 Address matote savo kompiuterio IP adresą (šiame pvz.: 192.168.1.100),
    • eilutėje DefaultGateway matote IP adresą (šiame pvz.: 192.168.1.254). Tai Jūsų kompiuterio „vartai" į internetą. Dažniausiai tai būna įrangos, prie kurios laidu arba per bevielį ryšį (WIFI) prijungtas jūsų kompiuteris, adresas.
SvarbuJei aukščiau esančiam lange nematote nei IPv4 Address, nei Defaultgateway reikšmių – pakartokite 4 žingsnį iš pradžių. Jei reikšmių vis tiek nematote, vadinasi problema − gedimas jūsų kompiuterio tinklo plokštėje.

 

5.žingsnis. Patikrinkite kompiuterio plokštės nustatymus.

Jei jau nustatėte, kad gedimas yra jūsų įmonės tinkle, tačiau vis dar nerandate priežasties, patikrinkite kompiuterio plokštę (žemiau pateikti pavyzdžiai Windows 7 operacinėje sistemoje):

  • kompiuterio ekrane paspauskite „START“ mygtuką,
  • atsidariusiame lange susiraskite ir paspauskite meniu punktą „CONTROL PANEL“,
  • atsidariusiame lange pasirinkite eilutę „Network and Sharing Center“,
  • jei paspaudus eilutę, lange atsiranda ši informacija, vadinasi kompiuteris ryšį su internetu turi,
  • jei matote tokį vaizdą, vadinasi yra problema su interneto prijungimu,
  • dar kartą patikrinkite tinklo kabelį, pabandykite jį pakeisti kitu arba išjungti ir vėl įjungti iš naujo (žr. 2 žingsnį).

Taip pat, jei turite administratoriaus teises, galite pabandyti išjungti / įjungti tinklo plokštę:

  • tame pačiame lange kairėje lango pusėje paspauskite meniu punktą „Change adapter settings“,
  • atsidariusiame lange susiraskite įrenginį su pavadinimu „Local Area Connection“, atsidarykite jį,
  • atsidariusiame lange spauskite mygtuką „Disable“,
  • tinklo plokštė bus išjungta,
  • tuomet vėl aktyvinkite tinklo plokštę − du kartus paspauskite ant „Local Area Connection“ ir įrenginys bus sėkmingai įjungtas.

 

 

Ką daryti, jei jungiant kanalus nėra vaizdo, rodoma tik kanalų informacija?

Jei ekrane matote tik kanalų informaciją, tačiau pačių kanalų nerodo, siūlome šiuos variantus:

1 variantas. Pažeisti sujungimai tarp TV priedėlio ir antenos.

Patikrinkite kabelio sujungimus prie TV priedėlio ir kabelio. Jeigu naudojate „f“ jungtis , patikrinkite, ar nesudege kabelio kontaktai.

Jeigu kabelis pažeistas, permontuokite vadovaudamiesi šiomis rekomendacijomis:

2 variantas. Pažeistas antenos kabelis arba netinkamai prijungta antena.

Patikrinkite, ar tinkamai kabelis sujungtas ir ar nėra pažeistas pats kabelis,

3 variantas. Prie antenos prijungti papildomi laidai.

Patikrinkite, ar prie kabelio neprijungti kiti televizoriai ar laidai. Patartina jungti tik vieną priedėlį su vienu kabeliu. Atjunkite kitus laidus bei sujungimus, nes papildoma įranga (signalo dalikliai, prailgintuvai) gali slopinti signalą.

Jei kyla klausimų ar paslaugos gedimas nesusitvarkė prašome kreiptis:

Į musų paslaugų sutrikimų personalą,kuris dirba kasdien nuo 9-21 val. tel.nr. +37068500452